CASES
Ontdek hoe onze klanten betere beslissingen nemen en hun werkprocessen optimaliseren met gebruik van GeodanMaps
-
Logistiek
Schoner transport en ‘same day delivery’? Locatie intelligentie wijst de weg in nieuwe, slimme vormen van logistiek en distributie.
Bekijk case -
Water
Hoe hoog komt het water? Nieuwe, innovatieve mogelijkheden van waterbeheersing zijn binnen handbereik.
Bekijk case -
Bedrijfsvoering
Beter zicht op de reiskosten van medewerkers? Met GeodanMaps bereken je eenvoudig de kilometervergoeding.
Bekijk case -
Vastgoed
Wat is de ideale locatie voor een nieuwe vestiging? Hoe optimaliseer ik mijn winkelformule?
Bekijk case
We vertellen graag meer
Wij denken dat GeodanMaps ook uw organisatie verder kan helpen. Mocht u meer informatie willen neem dan contact op met onze adviseurs.
Wie zijn onze adviseursSALES
Het resultaat van een salescampagne per winkel/regio, of inzicht in de klantomzet? In iedere fase van het salesproces geeft geo duidelijkheid met slechts één beeld.
BOARDROOM
Snelgroeiend MKB of machtige multinational: in steeds meer boardrooms vertaalt geo complexe managementinformatie naar overzichtelijke dashboards met waardevolle inzichten.
LOGISTIEK
Same day delivery en efficiënte logistiek, maar ook de aandacht voor schoner transport. Logistieke uitdagingen van vandaag en morgen gaan verder dan A naar B.
HR
Snel reiskostenvergoedingen berekenen én gemaakte kilometers automatisch controleren? Of het analyseren van ziekteverzuim?
Breng HR in kaart en ontdek de oorzaken en verbanden.
Breng HR in kaart en ontdek de oorzaken en verbanden.
MARKETING
Was die folderactie nou succesvol? Marketing wil weten waar, wanneer en met welke inspanningen het merk relevant is voor de doelgroep. Waar die zich ook bevindt!
VASTGOED
Het optimaliseren van een winkelformule of het bepalen van de ideale vestigingsplaats? Met behulp van o.a. klantprofielen, afzetgebieden en omzetcijfers brengen wij dit graag in beeld!
CUSTOMER SERVICE
Goed is de grootste vijand van best, volgens Customer Service. Geo-tooling wordt hier ingezet voor een hogere klanttevredenheid. Is er een verschil per vestiging?
FINANCE
Als investeerder je klanten informeren over nieuwe locaties? Of als inkoper real-time inzicht in de locaties van duurzame oogst en prijzen? Niet in tabellen of grafieken, maar in één duidelijk beeld.